Sunday, September 30, 2012

Jalan-jalan dan makan-makan di KLCC, KL

Lepas turun dari Cameron Highlands, singgah semalam di KL sebab hubby ada kerja sikit nak buat. So sempatlah berjalan-jalan kat KLCC. Lapar sesangat so singgah menjamu selera di restoran Madam Kwan. First time makan kat sini.

Try this Fish noddle soup. Pernah tengok kat TV siaran Singapore. Pelik juga tapi sedap. Rasanya sup ni ada campur susu cair. Makan tak muak. I like it so much. Price kat sini memang expensive but it comes in big servings. Price ranging from RM15++.


Dah lama hubby cari mee hailam yang sedap tapi tak jumpa. At last kat sini rasa mee hailam menepati selera hubby.


Ni for the kids, nasi goreng cina + kueh teow beef. Portion sangat besar so tak habis the kids makan. Nasi goreng tu tawar tapi ada sprinkle mini ikan bilis yang masin so bila makan the combination memang sedap.



The outer & inner look of Madam Kwans restaurant. Kalau kat KL ni mana-mana restoran memang penuh dengan orang ramai.


Singgah di Kinokuniya bookstore. Besar kedai buku ni. Sekarang ni tengah gila tanam ros so bought this Roses book by Dermot O'Neil.


Antara roses yang terdapat dalam buku di atas. Semua ni roses yang ditanam kat overseas tapi jangan tak percaya, ada 2 roses yang #1=koster + #2=graham thomas(GT) boleh ditanam di negara kita. Saya ada tanam kedua roses ni, hidup subur dan berbunga dengan banyaknya terutama koster, GT belum berbunga lagi.


Hem....Nampak big bears kat Harrods ni berebut semua nak bergambar. Comelkan..


Scenary kat luar KLCC. Cantik pemandangan ni. Colours water fountain. Masa ni dah senja.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...