Thursday, January 3, 2019

Sarapan akhir tahun 28/12/17....

Lama betul entri ni terperap ....baru nak keluar....tak pe lah... apa nak buat tuan tanah busy sungguh....but I still want to keep it here for my memories.

Kosong sebelum diisi...


Bila sudah diisi....All the food saya order je kecuali cakes, pavlova saya buat sendiri...


Cantik pulak kuih ni ...saya beli je...senang...



Victoria sandwich cake my forever favourite cake.







Mini pavlova...senang nak makan..


Surprise gift from my staff.....tq eyda and maria. The ballon still healthy after 1 year and I still kept them...


Lots of chocolate..






pink purple theme.


Ada 3 roses..


So sweet the colour.

1 comment:

  1. Saya pun banyak sangat cerita terperap. Lebih malang semua gambar duk dlm folder di computer dan nak jadi lebih malang computer pula rosak tak boleh buka langsung. Itulah asyik tangguh sangat...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...