Wednesday, June 6, 2018

My beautifull cut roses...













Selalunya saya akan biarkan roses di pokok selama 3 hari dan selepas itu baru saya potong  atau cut menggunakan gunting pokok. Lepas 3 hari , bunga agak pudar sedikit warnaya. Lepas tu roses yang dah dipotong ni saya akan letak dalam pasu gelas kaca yang kecil dan letak di sudut meja di office.

Warna dah pudar sikit.


Kalau yang warna merah tu memang lambat sikit pudarnya.


Bila banyak roses berkembangan tu yang seronok kita boleh cut lebih sikit.


These roses smells so good.


Disudut meja saya kat office. Roses ni boleh bertahan untuk beberapa hari lagi. Kalau kat pokok saya tak dapat melihatnya sepanjang hari so by cutting it saya boleh lihat setiap masa.


1 comment:

  1. Cantik. Kalau saya tak sampai hati nak potong tau. Sayang..hahaha..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...