Wednesday, November 19, 2014

My lovely PA....very orangy...

Penat juga update entri pasal makan makan kat Penang....maraton gitu but I enjoy sharing the photo of the food there....Now jom layan my beautifull roses ni........dah lama tak keluar entri roses kan.....


I am so in love with this adorable Roses.......see the curl....very the perfect one.....sungguh cantik ciptaan Allah.......saya baja belai and this is the outcome...I am so speechless bila tengok ianya kembang....



Bila nampak kudup ni hati dah girang sebab I know its going to bloom well....



This time 3 buds sekali but very the normal it will open one by one lah...

 
Tak terucap kata bila melihat ia kembang.........sampai saya duk menatap dia ni dari pagi sampai ke malam bila setiap waktu terluang......ni dah sama kejadia cam kat luar negara tu....



Roses ni memang susah nak dapat.....kena que tuk dapatkanya dan nasib saya memang sangat baik sebab dapat memilikinya...


Love the perfect curl.....it has a mild smells....



I snap banyak sangat photo sampai tak tau mana satu nak pilih....to me all is so beautifull....


The colors is very  rare.....orangy peachy.....memang menjadi pujaan ramai peminat roses...


Yng curl tu we all call it sarang......very the bersarang gitu...he...he....



So happen my LT roses pun bloom sekali.....from another pasu so dapatlah bergambar berdua...he...he...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...