Sunday, March 6, 2016

Makan makan for birthday Eyda 15/2/16

Bulan Februari ni macam ingat ada somebody punya birthday.....so risik risik HR rupanya Cik Eyda punya birthday on 15/2/16.....so saya pun berskype secara rahsia dengan Cik Maria....dalam senyap konon....plan simple birthday celebration tuk Eyda.....so mula lah fikir nak masak apa arit tu...




Saya buat bread pudding...lama tak buat kebetulan teringin nak makan...



Mee hoon goreng ni Cik Maria buat....saya memang peminat mee....semua jenis mee lah...



Terlebih rajin saya buatlah cikodok ni.....terkeras pulak....sebab tepung banyak telornya satu je...salah teknik....he..he...nasib ada sos yang sedap tu sebagai penyelamat...kalau tak sure tak laku...




Sandwich pun Cik Maria buat...




As usual , saya tukang buat kek. First time merasmikan bundt pan yang baru dibeli ni......nasib keluar dengan cantik...kali ni saya buat kek yang very simple butter cake marble with chocolate...



Hidangan yang tersedia for breakfast pagi tu.....sampai ke petang.....



Nilah Cik Eyda.......Happy Birthday dear....semoga murah rezeki sihat selalu....Amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...