Sunday, June 19, 2016

Banafee Village di Johor Baru...

Lama tak pergi makan kat restoran Banafee Village ni.....Kat sini memang banyak pilihan makanan...
Ni merupakan kali kedua saya makan di sini.


Orang kata ayam penyek kat sini sedap so saya pun trylah.....saya cuba leleh yang berharga RM9.00. Sambal dia pedas ...to me bolehlah....




Sup tulang merah...gear box....3 ketul RM19.90....for my hub but not for me.....saya kurang suka yang ni...



Keau manga ikan bilis ni paling win di hati saya....harganya RM9.00... memang banyak...sedap sangat kerabu ni....saya je makan sorang tak habis siap tapau ....balik masuk fridge and esoknya makan lagi....




Wantan goring berharga RM9.00 pun boleh tahan rasanya.....janji tak masin...




My youngest daughter choice Grilled Chicken RM18.00...lembut juga ayam tu...




Leleh + kerabu manga + teh C ais.....it can never go wrong....he..he



Ada juga dijual kek....



Banafee Village ni milik Betty Banafee.....pelakon yang popular tu. Last time pergi dapat jumpa dia...kali ni dia tak de di restoran....Boleh klik SINI untuk lihat entri Restoran Banafee Village sebelum ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...