Thursday, January 15, 2015

Cantik menawan .....roses ku...

Rasanya dah lama saya tak update my roses photo. Memang banyak photo roses cuma masa tak megizinkan saya untuk membelek photo photo tersebut. Roses ni first time saya jaga dan belai....ternyata this roses memang awesome cantiknya tapi sayang hayat tak lama dengan saya. Dah ke syurga pun dia gara gara si kanker.....sedih tul...
 

 
Yang ni dah nak ujung ujung sebab tu warna dah nak agak pudar sedikit.
 
 

Dari sisi berlapis cantik...
 

 
Suka warna di tengah tu.
 

Yang ni baru nak mekar....really love the middle part tu.
 
 

Curl yang kat tengah tu memang mengancam.
 
 

Lagi awesome bila dah kembang....
 
 

Asyik nak melihat dia ni je.....so adorable..
 
 

Roses ni memanglah terapi minda saya....sungguh mendamaikan.



Lovely roses collage..

1 comment:

  1. Salam sis,

    google gambar roses jumpa blog ni. Terasa mcm jumpa kawan se hobi pulak. Best la tgk gambar rose koleksi sis. saay sukan sgt roses tp baru je nak tanam sebab br beli rumah....thanks sgt share tentang roses kat sini.

    Jumput datng blog saya ye

    http://anisdagreat.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...