Sunday, October 23, 2016

Ros Jepun berbagai spesis dan warna...

Ternampak banyak spesis ros jepun yang belum pernah saya tanam di FB, salah seorang darinya ialah NurFazimah Aliyuzar atau Aisya Garden. Beliau memang menanam banyak ros jepun dan yang paling best beliau menjual keratan ros jepun. A very good business ni. Kalau kita rajin macam macam kita boleh jual.


So after adding her, terus order ros jepun. After bank in terus di courierkan ros jepun tu. Bila dapat terperanjat juga...banyaknya seperti di atas.....harga siap postage cuma RM25.00 saje. So happy to see them.


Ros jepun duk diam dalam tu...kemas je parcel ni..


Bahagian dalam kotak bila dibuka...


Segar bugar ros jepun Aisya Garden ni,,,,suka tengok......sebab dapat banyak saya bagi pada office mate saya sedikit untuk ditanam....


Lepas dapat ...petang tu juga saya tanam tapi tak habis .....esok saya sambung lagi kerja menanam....Saya gunakan Tanah seperti plastic bag di atas. Tanah ni memang bagus untuk menanam ros jepun..

Separuh saya tanam di atas tanah. Ni dah 2 minggu baru tegap segar. Rajin rajin siram air ikan memang geb gebas nanti ros jepun ni.....bila pukul 10 pagi akan kembang mekar bunganya. petang kul 3 akan kuncup semula..

Antara ros jepun yang saya beli....cantikkan...photo photo ni milik NurFazimah Aliyuzar atau Aisya Garden di FB. Saya cuma buat photo collage nya saje....So sesiapa nak beli boleh order dengan Aisya Garden kat FB ya.







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...