Wednesday, February 12, 2014

Bright pink roses....bukan saya punya

Bright pink roses ni bukan milik saya sebenarnya. Anak jiran saya seorang doktor, roses ni diberi oleh pesakit beliau. Saya disuruh menjaga roses ni buat sementara kerana gate depan beliau dalam proses pengubahsuaian. Oklah saya jagakan ......dalam hati takut juga.....takut mati orang punya kan....


Rasanya ni dari Cameron....

Satu pasu ada banyak anak roses. Tu yang banyak bunga keluar serentak....memang sangat cantik waktu ni...

Memang so bright and so beautifull....

Spesis yang ni tak de bau tapi bunga tahan lama.



Sayang roses ni tak panjang hayatnya.........susah sikit nak jaga roses macam ni......saya masih belum berjaya lagi..... Minta maaf banyak banyak pada jiran saya tu sebab roses ni dah ke syurga.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...