Sunday, July 28, 2013

Pucuk Roses yang layu...

Panic sekejap bila melihat pucuk-pucuk roses saya layu tak bermaya. Rupa rupanya tak cukup air. Kalau cuaca panas sangat memang kena siram 2 kali sehari.


Sedih juga tengok daun ni tak segar. Cepat cepat saya siram pokok ni. Lepas tu barulah segar semula.


Macam nak patah dah pucuk ni. Kelayuan rupanya sebab lupa nak siram pada waktu pagi. Balik kerja waktu petang terus siram. Barulah segar semula.


Bila layu nak tengok pun tak selera kan......

2 comments:

  1. Assalamualaikum kak.banyak info yg saya dapat.Terima kasih,nak try la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam, sama sama Wasila. Love to share .

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...