Monday, July 22, 2013

Hard Rock Bali

First nite masa sampai Bali dah jalan jalan cari makan terjumpa lah si Hard Rock ni. Ada Hard Rock Hotel dan Hard Rock Cafe.

Ramai yang nak ambik photo depan mercu tanda Hard Rock Hotel ni. Cantik purple in colour.

Jumpa ni dulu, Hard Rock Hotel Shop tapi bukan dalam hotel dia tau. Kat hotel ada satu lagi butik. Kedai ni setingkat dan besar juga. Selesa kat sini.


Ni dalam Hard Rock Hotel Shop.....T-shirt yang tersusun sangat cantik. Price standardlah kan memang mahal. T-shirt start from RM100.00 dan ke atas.


Jalan ke atas sikit jumpalah dengan Hard Rock Cafe - kat sini pun ada dijual t-shirt tapi tempat ni gelap sikit dalamnya.

Comel bear ni.



Jalan ke atas jumpalah Hard Rock Hotel Bali ni yang semalam harganya memang sangat mahal. Bergambar je lah ya. Dalam hotel ni ada butik Hard Rock juga, so semuanya ada 3 kedai Hard Rock. Swimming pool kat sini besar tapi sayang hanya untuk penginap hotel saja. Nak masuk area swimming pool ni kena tunjuk room key......he.....he....so we all tengok dari luar je...Hotel ni betul betul berdepan dengan Pantai Kuta...seberang jalan je...


Siang dan malam. Malam sampai tak sempat dah begambar kat situ. Muka penat sebab baru sampai.



Pizza Hut ni letaknya betul betul sebelah Hard Rock Hotel......apa lagi makan pizza lagi lah....Menu ni semua memang tak de kat Malaysia ya.......kalau jalan ke atas sikit jumpa Kuta Beach Walk shopping complex yang very the highclass one. Semua kedai branded kat sini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...