Tuesday, July 30, 2013

My Valentine.....

Ros Valentine saya kali ni berbunga dengan sangat meriah. Pokok ni dah lama saya beli tapi tak berjaga sangat. Lepas saya bagi makan vitamin cukup-cukup......baja baja organik + rc +rf terus dia membesar bagai johan.


Warna ros ni cantik tapi sayang........camera saya susah nak snap roses yang berwarna merah.....


Hai kenapalah camera saya ni allergic dengan warna merah.....nilah hasilnya tak berapa cantik.


Tak sharp juga photo ni....

Kalau snap jauh sikit barulah cantik sikit but still saya tak puas hati dengan outcome photo ni. Valentine roses ni kena letak kat tempat panas .......memang dia suka.....


Photo di ambil pada hari dan waktu yang berbeza tu yang lain sikit warnanya. Ada pulak ros putih yang interframe kat tengah tu pulak. Kali ni baru nampak cantik sikit photo roses ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...