Thursday, April 3, 2014

Oh My CP.......so charming

Memang so charming roses ni sesuai dengan namanya.......I did the right choice to pick this roses. Memamg tak salah......so beautifull. 



Melihat kejadiannya memang sangat indah....



This one so lovely......



Actually CP ni tak besar sangat....sekali pandang macam carnation.



From the other side of it.



Tq to cik thrips yang tak sempat mengacau........tak sempat depa nak cium sebab nampak je buds saya dah spray dengan Fumakila H20 waterbase .....memang sangat berkesan.



CP ni pokoknya jenis meninggi saja. CP ni memang rajin berbunga walau daunnya tak lebat. Saya sangat suka melihat pucuk pucuk muda yang baru keluar berwarna coklat kemerahan.....kebanyakan pokok roses yang lain pucuk baru yang keluar adalah berwarna hijau.



I really adore you....my CP......sungguh cantik kejadiannya....walau baunya tak berapa kuat sangat.

4 comments:

  1. Salam Kak,

    Ku teruja melihat bunga ros mu wahai kakak. Mula lah hati berangan-rangan nak beli bunga ros jenis besar hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam dik Honey, cubalah tanam nanti u will fall in love with them but must be prepare roses ni manja sesangat.....he....he....banyak spesis luar negara yang cantik cantik......mine almost oversea punya....

      Delete
  2. Amboi.. obesi kebanyakkannya ye? Saya punya yang kampung tu..kecik kecik comel lotey je bunganya. Memang manja yang teramat! Kalau tak di belai tak di jaga tak naknye dia berbunga.. In shaa Allah, kalau ada rezeki lebih boleh beli yang besar punya. :)

    ReplyDelete
  3. He..he...ya obersea....cantik menawan. Inn Shaa Allah.....boleh cuba beli yang besar 2 ke 3 pokok dulu as a trial.....nanti lama lama penuh laman cam akak punya...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...