Monday, April 14, 2014

Oh....Sharifah Asma kau pergi jua.....

Roses ni namanya Sharifa Asma....memang sedap namanya. Sayang seribu kali sayang hayatnya tak lama dengan saya. Pokok yang datang pun masa tu kecik je. Dalam hati terdetik boleh ke dia ni bertahan dan sememangnya tidak.


Sempat berbunga sekuntum untuk saya melihat wajahnya. Putih bersih berseri. Sayang hayat tak panjang. Sedihnya saya tak terkata.



Bermacam macam cara saya dah buat untuk menyelamatkannya tapi dia tetap pergi.



Kecil sangat tak tahulah di mana silapnya dia tak nak membesar dengan saya.

4 comments:

  1. Tak apa dik, sekurang2nya dia tinggal juga sekuntum kenangan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah Kak Normala.....sedih....nasib sempat berbunga sekuntum...

      Delete
  2. Sama juga dengan saya mingu lepas baru beli sepasu ros katanya boleh direct panas,...nasib tak baik.. habis lecur dan mati xdpt diselamatkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah Sud, roses memang suka panas at least for 5 - 6 hours tapi kalau baru boleh letak kat shed dulu bagi serasi dengan cuaca...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...